MİO GRAF  Milli İntellektual Oyun
       

   ƏSAS     XƏBƏRLƏR     SİZİN DƏRSLƏR     FOTO QALEREYA     VİDEO DƏRSLƏR     DƏRS GÖNDƏR     SUAL-CAVAB
DƏRSLİKLƏR
        AutoCad0003
        3D Studio Max0057
        Adobe After Effect0002
        Adobe Premier0002
        Adobe Photoshop0094
        Visual Studio0002
        Flash / Action Script0013
        Asp / Asp.net / C#0006
        PHP0002
        HTML / CSS0002
        JavaScript0001
        Visual Basic0004
        Delphi0002
        C / C++0006
        Microsoft Office0005
        Microsoft Windows0018
        Digər dərslər...0016

GİRİŞ
   İstifadəçi adı
   

   Şifrə
    
 
                                             
    Qeydiyyat ol
    Şifrəni unutdun?
 

YENİ LİNKLƏR
   tehsilimizinfo.blogspot.c...1793 
   www.azresce.com3647 
   www.evalin.az4707 
   www.novruzov.net4927 
   www.azgraf.net/mocuzeler5767 
   videoders.azersayt.com6324 
   www.mado.az6527 
   www.artdeco.az5130 
   www.cv-az.com7827 
   www.fakto.info5894 
 Ardı    


ELANLAR
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramBeynəlxalq holding koperasiyası. »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramMünasib iş axtarıram... »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramQrafik dizayner »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramNeft şirkətində işləmək istiyirəm. »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramAsp.Net, Delphi, HTML, Web Dizayner »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramİşci teleb olunur »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramİngilis dili hazırlığı. »»
Yaşıl: işçi axtarıram - Mavi: iş axtarıramİşçi tələb olunur. »»
 Ardı     



İstifadəçi: 0000732
Video dərs: 0000042
Şəkilli dərs: 0000193
Sual: 0000070
Şəkil: 0000305
Xəbər: 0000470
 3D Studio Max     
Çox böyük və yararlı bir dərs. Dərsə başlamadan əvvəl editablepolynin incəlikləri haqda bir az məlumatınız olmalıdır.

Tarix:        21.06.2009
Oxunub:   9989        
Müəllif:     
Emin Novruzov   



Paylaş

Çap et        Şərh yaz

 Avtomobil təkəri.

Bu dərsi 3DS Max biliyiniz orta səviyyədə nəzərə alınaraq hazırlanmışdır. Onu deyim ki, təkər hazırlamağın ən yaxşı yolu bu sayılmır. Bir çok yolu var ancaq asan yolunu sizlərlə paylaşacam. Dərsə başlayaq:
- Front Viewport pəncərəsində bir tube yaradın və dəyərlərini Side-1000, Height-6, Cap-4 olaraq dəyişdirin. Tube-ni EditabliPoly-ə çevirin. Sonra isə Tubenin iç tərəfindəki bütün seqmentləri silin. Bunun üçün Modifers başlığı altındakı Polygon Properties-dən Select by İD -4 girin. İç tərəfin bütün polygonları seçildi. Delete ederek silin.

Təkərin yan tərəfinin yuvarlaq görsənməsini əldə etməliyik. Bunun üçün şəkildə görsəndiyi kimi üstdən və altdan 2 edge seçirik.

Sonra Modifyers bölümündən Loop a basın.

Seçilmiş 2 edge-nin bütün sütününün seçildiyini görəcəksiniz. Sonra Move tools ilə təkərin kənarnıa döğru itələyin. Şəkildəki kimi..

Digər edgeləridə o şəkildə yuvarlaqlaşdırana qədər itələyin.

Təkərin üst tərfindəki edgeləri şeçin və təkrar Loop basın. Şəkildə ki, kimi seçilməlidir. Sağ və soldan birinciləri seçməyə ehtiyac yoxdur.

İndi seçilmiş bu edgelərə extrude daxil edin və dərinliyini istəyinizə görə dərinləşdirin. (Extrude yanındakı kiçik kutuya basaraq dərinlik dəyərini rəqəmlədə daxil edə bilersiniz.) Şəkildə müvasiq dərinlik göstərilir.

Şəkildəki kimi ən kənardakı edgeləri seçin (Loop əmri ilə) və Perspectiv pencərəsində ikən Y yönünə doğru 2-3 dərəcə döndürün. Aşağıdakı şəkildə ki, kimi görüntü əldə etməlisiniz.

Sonra isə digər aralardakı edgeləri seçin və onlarıda Y yönünə tərəf döndürərək aşağıdakının eynisini əldə etməyə çalışın.

Şəkildə gördüyünüz kimi bütün edge-ləri seçin. Bunun üçün Loop və Ring-dən istifadə etməlisiniz. Loop düzünə, Ring isə eninə bütün xəttləri seçmək üçündür.

Seçilmiş bütün edgeləri bundan əvvəl etdiyimiz kimi Extrude edərək istəyinizə görə dərinləşdirin. Lakin bu dəfə əvvəlkindn çox dərin etməyiniz məsləhət deyil. Sonra isə ardından Champer düyməsini sıxın və dəyərləri extrude etdiyiniz dəyərin yarısı qədər daxil edin. Champer etdikdə bir dəyişiklik görməyə bilərsiniz, lakin dərinləşmiş hissələrin daxilində yumuşaqlıq üçün bu düymədən istifadə etməliyik.

Chamfer etdikdən sonra V görünümünü U şəklinə gətirməlisiniz. Aşağıdakı səkildən nə demək istədiymi başa düşəcəksiniz. Təkərin boşluqlarını nəzərimdə tuturam.

Yuxarıdakı V aşağıdakı şəkil isə Chamfer daxil etdikdən sonra əldə etdiyimiz U görünüşü.

Artıq səhnəni render edin. Aşağıdakı kimi təkər əldə etməlisiniz. Rəngini isə qara və bir az açıq qara ilə rəngləyin.

Buda profesioal üsullarla əldə edilmiş təkər formalarıdır.





  Paylaş      



mehman
22.07.2010 15:03
tesekkurler!
AzGraf
18.06.2010 16:36
Saytımızda hazırlıqlar gedir. Yaxın zamanlar da videodərslər bölümüdə açılacaq.
JET
17.06.2010 20:13
teker ucun video qoysaydiniz daha rahat olardi.Belke kimse teze baslayir ve ingilisce bilmir orgenmeye cetin olmazdi men videoyla 1 defeye orgenmisem
RUFET
16.06.2010 21:54
Qardasim evvelce sag ol maraqli melumatlara gore. Ancaq sekilleri cox boyuk goturursunuz eee ... Sehife cox gec yuklenir .
balas19
05.12.2009 12:29
COX SAGOLUN TESEKKURLER

   Ad, soyad:
    *
   Əlaqə:
    *
   (e-poçt, şəxsi sayt ya da telefon ola bilər)

   Şərh:
  

           
   • şərh yazmaq üçün saytımıza üzv olmalı və istifadəçi girişi etməlisiniz;
   • şərh yazarkən təhqir edici sözlərdən istifadə etməməli və mövzudan kənarlaşmamalısınız;
   • latın hərflərindən istifadə etməlisiniz.
ELAN GÖNDƏRDƏRS GÖNDƏRSAYT SİFARİŞİREKLAM SİFARİŞİBİZİM SƏHİFƏƏLAQƏ  
   Dizayn & proqramist: Emin Novruzov
   Şəxsi Portal  © 2010 Bütün hüquqları qorunur

   Standart 1024x768 px ekran ölçüsü, minimum 64 K/Bit internet sürəti ilə saytdan rahat istifadə edə bilərsiniz!